fredag 5 februari 2010

Fredag igen!

Oj, vad veckorna går fort!! Å idag har jag, äntligen!, bestämt tid med en hantverkare. Han kommer på måndag! Hoppas att allt går enligt plan då........Det har varit på gång länge nu. Jag ska göra som förra renoveringen (den av hallen), nämligen att ta kort före och efter. Denna gång är det badrummet som ska få sig en uppfräshning och en mer användar-vänlig dusch-del. Badkaret ska bort. Jag var in och kollade på Blocket och det verkar finnas en uppsjö av badkar. Ingen vill bada i badkar längre. Jag tycker det måste vara en av de dummaste uppfinningar som finns. Tänk de här sidorna på karet som är lösa! De är sååååååå svåra att få på plats, om man vill komma under/bakom karet. Jag kommer att fira när karet försvinner :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar