söndag 21 mars 2010

Snö..........igen :-(

Idag är det riktigt grått igen. Våren var på stark frammarsch, men vände i dörren :-(
En positiv sak är att snön har smält undan fantastiskt mycket de här varma dagarna som har varit.........jag är glad för det!! Man ser marken och kan gå säkert!! Så här ser det ut på min balkong just nu:



Snön har smält otroligt mycket dessa varma dagar som har varit. Underbart!!

Skrållan å jag kollar på film. Jag har fått låna några filmer av en vän, men först kollade jag på "Some kind of wonderful" från 1987. Skådisar: Eric Stoltz, Mary Stuart Masterson och Lea Thompson. Ujujujuj.......kommer ihåg känslan från då. Shit, va ung man var då!. Riktigt bra film fortfarande, trots att den är 23 år gammal. Kolla in film-introt här: Some kind of wonderful Bra låt i inledningen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar