måndag 9 november 2009

Måndag å musik

Måndagar kan vara trista, men idag va en härlig måndag :-) Fick inte så mycket gjort hemma, men fick istället köpt lite makeup-saker :-) Så nu ska jag bli vackrare!!

Träffade några gamla arbetskamrater på kvällen. Jag kom på att jag har känt dem i 18 år!! Oj, vad tiden går!! Å så pratade vi om dem som inte finns med oss längre, Peter och Eva. De dog mitt i livet, inte 50 år fyllda. Hur märkligt är inte livet?! Peter, din retsticka, men ett hjärta av guld. Eva, livfylld och glad. RIP.

Några härliga gamla låtar:

Visage"Fade to grey"

Desireless"Voyage voyage"

Men without hats"Safety dance"

och så avslutar jag med en riktig klassiker: Patrick Hernandez Born to be alive

Slut på nostalgitrippen för idag!!

1 kommentar:

  1. Jag sprang på hon tjejjen från Visage i London & har ett gankska ligert foto, där hon är väldigt "goth" o jag ler som en dåre.

    - Jani

    SvaraRadera